Aftersales
Wij staan voor u klaar. Ook nadat u een oplossing hebt gekocht. Wij bieden technische ondersteuning, een opstartpakket met voorafgaande inbedrijfstelling en ingebruikname, plus training op locatie, online of in ons trainingscentrum.
Technische ondersteuning
Als u een vraag hebt of hulp nodig hebt na de installatie van uw oplossing neem dan gerust contact met ons op voor ondersteuning.
U bereikt ons team via service@advansor.com of telefonisch onder +31 858 887 465 (24/7)
Inbedrijfstelling
Als u weinig ervaring heeft met CO2, niet te veel tijd kwijt wilt zijn met toekomstige installaties of wilt dat uw oplossing zo energiezuinig mogelijk is, dan kunnen wij u ons opstartpakket aanbieden.
> Voorafgaande inbedrijfstelling online
> Ingebruikname op locatie inclusief training
Garantie
Zelfs de sterkste en beste onderdelen kunnen breken. Maar we hebben het makkelijk gemaakt om kapotte of beschadigde onderdelen te vervangen.
Vul het formulier in, zodat we zeker weten dat we alle relevante informatie hebben om u zo goed mogelijk te helpen. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.
Reserveonderdelen
U kunt uw reserveonderdelen eenvoudig bestellen bij Advansor. Bestellingen die wij vóór 14.00 uur ontvangen, worden nog dezelfde dag verzonden.
Om reserveonderdelen te bestellen, vult u het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
CO2-training
online of op
locatie
Volg onze online technische training in 12 modules, reserveer uw plaats in het Advansor trainingscentrum of boek ons voor inbedrijfstelling inclusief training