Aftersales
Zelfs de sterkste en beste onderdelen kunnen breken. Maar we hebben het makkelijk gemaakt om kapotte of beschadigde onderdelen te vervangen.
Vul het onderstaande formulier in om het proces te starten. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Dit zijn de 4 stappen om defecte onderdelen te vervangen
Aftersales
U vult het bovenstaande formulier in en stuurt het op. Vervolgens wijzen wij een garantieclaimnummer toe. Dit nummer moet op alle correspondentie worden vermeld. We laten u ook weten of we de onderdelen nodig hebben om ze te onderzoeken.
Nieuw onderdeel
Wij sturen u het vervangende onderdeel en:
- Sturen een factuur met een betalingsperiode van 90 dagen
- Sturen een Sales Return Order Confirmation (retourorderbevestiging verkoop) voor het defecte onderdeel
Onderzoeken en testen van het defecte onderdeel
U vult het bovenstaande formulier in en stuurt het op. Vervolgens wijzen wij een garantieclaimnummer toe. Dit nummer moet op alle correspondentie worden vermeld. We laten u ook weten of we de onderdelen nodig hebben om ze te onderzoeken.
Wel of niet gedekt
Als het defecte onderdeel onder de garantie valt, zal Advansor een creditnota afgeven voor de eerder verstuurde factuur.
Als het defecte onderdeel niet onder de garantie valt, brengen wij u hiervan op de hoogte. Vervolgens betaalt u de eerder verzonden factuur.
Onderdelen retourneren naar Advansor
Wat moet u verzenden
In het geval dat onderzoek van het onderdeel nodig is, stuurt dan u het volgende naar Advansor via TNT:
> Defect onderdeel
> Afdruk van retourorderbevestiging
Wanneer verzenden
Verzend het pakket met defecte onderdelen en componenten binnen 4 weken na ontvangst van het vervangingsonderdeel.
Verzenden via TNT-post
> Neem contact op met TNT in uw land
> Boek de verzending
> Gebruik garantieclaimnummer als referentie
> Gebruik Advansor-accountnummer: 2002516
> Alleen zendingen naar Advansor